Vidare till intervju malte98 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

malte98

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Sandelin

Vad är ditt discord namn? malte9999

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Bergman, 56.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabbtänkt, Hård, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders har varit sjukvårdare i ett flertal andra städer, han är ambulanspersonal i grunden och brinner för att rädda liv. I framtiden vill Anders fortsätta i samma spår, han har nu två barn och en fru, han vill froda vidare på detta spår och kämpa för att hans barn ska ha det bättre än han själv hade när han växte upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren spelare med över 1000h RP och kan bidra med realism och en bra medspelare på servern, jag är flexibel i mitt RPande, men Anders är min huvudkaraktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte om att man själv ska kliva ut ur scenariot med vinst, ibland behöver man även spela på motpartens vinst. I slutet av dagen handlar det om realistiskt RP och inte om att "vinna eller förlora".

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelet RP i flertal år och därmed brutit mot reglerna ett flertal gånger, det är inget jag nekar. Men jag har blivit duktigare med åren och senaste gången jag bröt mot reglerna handlade det om RDM, men på en otroligt oseriös server. Jag vill tro att Unive har bättre standard än mina förra servrar, jag vet även detta eftersom jag tidigare varit whitelistad här.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Viktigaste enligt mig själv. Servern lyder under regler såsom RDM, VDM och andra regler såsom att man ej blandar info mellan karaktärer. Har man fler karaktärer spelar man enligt vardera karaktär. Har man avlidit in-game får man inte minnas något som hänt tidigare osv. Standard regler inom RP helt enkelt, sunt förnuft är även en viktig påle inom RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte något mer än att jag tidigare spelat på servern, ostraffad. Jag har koll på reglerna och vill nu komma tillbaka efter en längre paus av spelande. Jag ser fram emot att höra från er.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka