Nekad Malte5248 | Medlem ansökning [Sixten100p] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malte5248

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Malte5248

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 1978

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Malte Andersson född 2012 maj 29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig blyg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i Växjö och hade a i allt förutom bild som han fick f i. Han hatrar att rita och han säger att han inte kan rita en rak linje. Hans dröm är att bli polis eller ambolans personal. Han tycker även om att titta på snabba bilar. t ex formel 1. Han vill bli polis för att man får köra så fort man vill om man inte skadar någon. Sen har han alltid gillat att biljakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag har blivit medlem kan jag göra mer saker och då kan jag visa mina kompisar så fler börjar spela unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att inte vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man inte bryr sig vad staffs säger och fortsätter begå regelbrott. rdm betyder att man ej får döda utan anledelse

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Du kan gärna utveckla:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Felaktig discord.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de. Lycka till

Nekad
Anledning: Inte kompletterat sin ansökan i tid.
Du kan igen ansöka om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka