Ange ditt födelsedatum: 22 Juli 2004
Vad heter du på discord? malte#4805
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar + en del Garry's mod RP
Hur aktiv kommer du att vara? Spelar varje dag jag kan för 6+ timmar.
Vad heter du? Håkan Strömsson
Hur gammal är du? 25
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Då jag varit polis i tidigare städer och tyckte om det. Tycker om att hjälpa andra i samhället.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara neutral, att vara lugn och att ha tålamod.
Vad vet du om yrket i helhet? Har jobbat en del som polis i tidigare städer som möjligtvis kan ha haft andra arbetsmetoder i polisyrket. Men jag vet att man måste
Har du några tidigare erfarenheter? Aa det har jag som sagt.
Hur är du som person? Jag är väldigt folkkär och älskar jobb som har med folk att göra. Jag vill det bästa åt samhället.
Är det något vi bör veta om dig? Jag är allergisk mot blyertspennor.
Vad heter du på discord? malte#4805
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar + en del Garry's mod RP
Hur aktiv kommer du att vara? Spelar varje dag jag kan för 6+ timmar.
Vad heter du? Håkan Strömsson
Hur gammal är du? 25
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Då jag varit polis i tidigare städer och tyckte om det. Tycker om att hjälpa andra i samhället.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara neutral, att vara lugn och att ha tålamod.
Vad vet du om yrket i helhet? Har jobbat en del som polis i tidigare städer som möjligtvis kan ha haft andra arbetsmetoder i polisyrket. Men jag vet att man måste
Har du några tidigare erfarenheter? Aa det har jag som sagt.
Hur är du som person? Jag är väldigt folkkär och älskar jobb som har med folk att göra. Jag vill det bästa åt samhället.
Är det något vi bör veta om dig? Jag är allergisk mot blyertspennor.