Accepterad malte1 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malte1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1malte2lol/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Victorin

Vad är ditt discord namn? malte#4805

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille i 25-årsåldern som under de senaste fem åren jag spelat honom växt upp enormt mycket. Han började i Garry's mod som en, lite påverkad av mig själv, omogen karaktär. Med åren har han blivit mer trevlig och hårt arbetande. Han har lätt att kontrollera sina känslor och blossar inte upp över små saker.
Ett intressen som Håkan Strömsson har är service inriktade yrken, han är alltså väldigt pratsam och folkkär. En negativ attribut som Håkan har är att han alltid måste visa hur mycket pengar han har genom att bland annat klä sig med dyra pengar och köra dyra bilar, fastän han kanske inte riktigt är så rik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat en del RP under min uppväxt och tänkte komma tillbaka nu efter cirka ett års paus. Jag spelar min karaktär seriöst och moget och håller mig till RP:et.
Min karaktär har dessutom gjort riktigt roliga scenarion tidigare och jag tror att liknande kan uppstå på den här servern också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur professionellt Unive är upplagd och hur mycket tid jag märker att ni lagt ni på servern. Dessutom det höga antalet spelare som jag aldrig RP:at med tidigare.

Hur hittade du Unive? Genom att söka på SWE i fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt och ha intressanta RP scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bidra till det stora community:t som ni har byggt upp och försöka få andra att ha roligt också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Som sagt, spelade mycket för ett år sedan och tidigare än så och inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka