Accepterad malte snar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

malte snar

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Larsson

Vad är ditt discord namn? L1ndberg_

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Henrik forström och han är 24 år gammal och kommer från södra norrland och har haft en uppväxt som har varit bra och dåligt. Hans föräldrar var skilda och hans mamma hade ett stabilt liv men hans pappa var alkolist och slog oftast sin son vid 12 års åldern. Henrik vela bara ha en bra uppväxt men hans pappa försämrade allt. Pappan var med i ett mc gäng som hette side by side som var inne i den svenska drog handeln. Vilket henrik sen vart inblandad i dom hade affärer med stockholms största gäng. Så henrik såg dom mycket och beslutade sen sig för att börja köra för dom och kom in i det kriminella livet i tidig ålder runt 16 år gammal. Hans mamma fick reda på detta så kände hon att hon inte behövdes nåmer så då valde hon att flytta och bryta kontakten med allt och alla.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, bestämd och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtids planer är väll ett gäng och bli högt uppsatt i det gänget och få ett stort namn i staden. Henrik gillar makt och ha kontroll på det mesta som behöver ha ett extra öga. Han gillar inte våld så han vill inte andvända sig av vapen bara när det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med bra och seriös rp för båda parterna och se till satt det inte blir fail rp och hålla ett scenario även om morparten har gjort fel i rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna i ett scenario helatiden mot poliser eller krim. Man kan spela så motparten få ha roligt ochså i typ en biljakt att man kan bromsa in lite så scenariot blir längre och andra parten får en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Mild pwg och hets ooc. Lärde mig att hetsa i ooc inte är värt för då spelar inte vi våra karaktärer och man inte ska behöva bråka utanför. pwgn var att jag inte rpa på att det var verktyg när jag lagade en bil och det har jag blivit bättre på nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,pwg,fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inte mycket mer att säga om min ansökan:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka