Nekad malte snar | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malte snar

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468453272/

Ditt Hex-ID: 110000159e51d98

Vad är din discord tagg? L1ndberg_

Vem var det som bannade dig? Zeno

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: P ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Finns loggs på att min karaktär har dupat fast det var inte jag det var min brorsa och det är inte en giltlig andledning till att få unban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på ranchen och såg mina roller försvinna i dcn och vart förvirrad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig finns bevis på att det har dupats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mild pwg och hets ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat gjort jätte mycket annorlunda haft nytt lösenord men det vart som det vart och skulle verkligen vela få en till chans och kan lova att inget kommer hända igen kommer inte få en till ban. För är ingen problem spelare på nått sätt vet inte ens hur man dupar och är en bra rpare och vill verkligen kunna fortsätta rpa på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag verkligen tycker om unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka