Nekad malte mos | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malte mos

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fdqp-vbwq/tnkpmjgf

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Malte Kung#9307

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "abdul rhaimn" och är född år 2001 (20) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 16 år i en hemsk jordbävning 2005 i indiska oceanen. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 20 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår kriminellroll. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill börja jobba och bli en sån bra medborgare som jag kan vara

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mitt mål är att skaffa nya jobb och minnen med mina kompisar, jag tycker det är en väldigt unik server med många olika möjligheter

Hur hittade du Unive? många kompisar sa att det var en bra och rolig server

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att kunna rp:a bra och kunna göra servern roligare för alla andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill få ett jobb och bli så hög position som jag kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, Bra karaktärsbeskrivning men utveckla resterande punkter!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka