Nekad Malte bergström1 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malteeelök

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001444320/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Malteeelök#0001

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Malte. Han hade det väldigt tufft hans pappa var en frånvarande man och ville inte riktigt ha nått med sin familj att göra. Han slösade hela sin lön på öl och bidrog inte på nått sätt alls till familjen. Hans mamma gjorde allt hon kunde för han och hans bror men det var svårt att ta hand om 2 barn och 1 vuxen som betedde sig som ett barn. Med en sån barndom så var det lätt att vända sig till den kriminella sidan redan som 15 åring så sålde han weed till andra ungdomar men när han hade gjort det ett tag så övertygade hans brosa om att det var dags att sluta och börja ta tag i sitt liv han var ungefär 17 år när han blev provanställd på postnord och här är han nu vet inte riktigt va han ska göra med livet förutom att fortsätta jobba på postnord

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat nästan 3 månader nu och det finns så mycket mer roligt att göts om man är medlem te x krim min karktär brinner för sånt och jag skulle gärna vilja bli det eller en advokat och få snacka med kriminella.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne på den verkar rolig ha en hög rp-nivå och ha mycket att erbjuda.

Hur hittade du Unive? jag fråga en kompis vilken som den servern han spela på och han sa unive så jag började gilla serven och fortsatte spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli en kriminell person på serven eller bli en advokat på servern polis skulle också vara roligt men det behövs it

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli en advokat eller gå med i mc-gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja i en server som heter erox är jag polis på den är nystartad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka