Accepterad Malte 2011 | Ban Överklagan [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Malte 2011

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081468031/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d4307f

Vad är din discord tagg? semalhak._55678

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: bild_2025-04-21_122817853.pngbild_2025-04-21_124510572.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog ut pengar från företagskassan utan tillåtels av jobbansvarig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. p4lm3n sa att jag fick ta ut pengar och ville 440 bekräftade att jag fick ta ut pengar ur kassan. Ville 440 är jobbansvarig och får besluta om att ta ut pengar. Se bifogad bild

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va fel för att det va en bugg med en båt som P4Lm3n köpte av mig och inte fick. då frågade P4LM3N Ville 440 om jag skulle få ta ut pengarna och ge tillbaka till P4LM3N.Ville 440 godkände att jag skulle få ta ut pengarna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? någon annan hade kunnat lösa problemet med buggen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det är viktigt att följa reglerna och att få tillåtelse av dom som bestämmer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag kommer tagga @ville 440 då han enligt dig ”godkände” detta men när jag satt med han medan jag banan dig så sa han att ingen hade godkänt. Han står delvis också med på beslutet tillsammans med mig.

Tagg: @ville 440

Tillbaka