Nekad Malnono99 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malnono99

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172874417/

Ditt Hex-ID: 11000014846f0b1

Vad är din discord tagg? Myggan99#0719

Vem var det som bannade dig? Ofcvolle

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall,suntförnuft ~Ofcvolle. Återstår: 5 dagar 23 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sa ett ord som till en kille och en annan trodde det var riktat emot han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes, jag höll på att springa mot garaget i piren och snackade med min vän och vid den tiden stal någon min import lambo som är värd väldigt mycket det är ingen vanlig bil som man vill ska bli stulen. Iallafall jag springer och har panik och skriker till han i lambon jag ska knulla din mamma medans han kör iväg. Bakom mig sprang det en 7årig kille som trodde att det var menat till han. Han går in till discord och får mig bannad för 4 dagar och sedan går jag in och försöker snacka med staffsen och förklara allt, dom drog även in han i support och jag sa förlåt för det är absolut fel att säga så till en 7årig men vilket jag absolut inte sa. Snackade även med Olle och han sa han ville inte neka eller godkänna, jag tycker att han är riktigt bra och han har absolut inte fel med att banna mig för det för det finns ingen värld där det är okej att säga så till en 7åring men det som är synd att det var inte riktat emot han jag sa det till han och han fattade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag vet själv inte, enligt rp lagarna så kan man inte kolla bak när man tittar fram det hade varit onaturligt och även att jag försökte RPa så bra som jag kunde, en kille stjäl din lambo för 200 millar ska man vara glad? Nej jag skrek några dåliga ord till han och sprang mot garaget för att min vän ska hämta en bil för att jaga snubben med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick ban för powergaming, då jag körde in i en vägg och inte spelade skadad vilket jag lärde mig av att jag måste alltid spela skadad när jag kraschar även om ingen är där, andra gången var de för att jag försökte råna en juvel affär utan krim vilket jag fick lära att jag ska absolut inte använda vapen när man rånar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror att jag inte borde använda sånt språk men då jag är en mycket seriös RPare tyckte jag att de krävdes.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte prata på de sättet och ha respekt mot andra.

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top