Nekad Malnono99 | Ban överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malnono99

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172874417/

Ditt Hex-ID: 11000014846f0b1

Vad är din discord tagg? Malnono99#0719

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim roll ~Savage

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt utan krim roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på väg till att råna en juvel affär då jag trodde att det var tillåtet även om man inte är kriminäl för att tjäna lite pengar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tror inte det var en felaktig ban men jag hade ingen aning man fick inte skjuta även om man inte är krim, jag är ny till servern men har läst alla regler, klockan är 00:19 och är jätte trött blev lite förvirrad och fick en tanke att det var okej. Det är första gången jag bryter mot servers lagar och jag ber hemskt om ursäkert. Jag säger absolut inte det är staffens fel som bannade mig men hade absolut ingen aning att man inte fick råna en juvel affär för pengar när man inte är krim. Jag lovar att detta aldrig händer igen. Det är min första varning och absolut sista kan jag lova er. Jag älskar denna servern och spelar hur mycket som helst på den och det hade varit jätte tråkigt att bli bannad för det är därför jag lägger all denna tid på att skriva en ban överklagelse till denna bästa servern. Tack för att ni tog tid till att läsa!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad utav en SV för att på hans skärm krockade jag runt på andra bilar men jag laggade riktigt mycket så på min skärm såg allt normalt ut men på andras såg de absolut inte normalt ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha fattat att man inte får skjuta utan krim roll

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att absolut aldrig hålla ett vapen utan krim roll.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top