Nekad Malmkvist | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malmkvist

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Malmkvist

Ditt discordnamn: Malmkvist03

Ange ditt födelsedatum 16 December 2003

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff på servern eftersom att jag vill vara med och utveckla servern så att den kan hålla en så hög rp standard som möjligt samt att jag har tidigare erfarenheter när det gäller helper rollen samt mod rollen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag inte tycker fungerar på unive är att det är aldeles för många oseriösa spelare på servern och som bara håller på o lallar runt som om det voren en lek server samt visa yrken har jag märkt är väre än andra!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kan Lösa det genom att vara på de områdena som vi vet att det är myckiet folka och ge dem som inte sköter sig antingen en kick, ban eller bara en varning och be dom komma support för att se om de kan förklara sig varför de kanske gjorde så!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar profisionelt genom att man e opartisk genom sina ärneden i support samt att man själv ska behålla lugnet även om kanske den man pratar med är upprörd eller arg! samt att man ska göra sitt bästa för att försöka hjälpa folket på servern och i dc

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 1-7 timmar om dagen

Hur länge har du spelat på Unive? 4månade inan jag tog en paus och sen har jag börjat nu igen

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har tidigare erfarenheter som staf på andra servrar såsom valon, vision, samt royal

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka