Accepterad Malmisch | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malmisch

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Malm

Vad är ditt discord namn? malmisch

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Jens är en 29 årig halv gubbe som beter sig som att vara mycket äldre en vad han är. han gillar att ta det lugnt och prata med folk. Han har drömt om att jobba hos en bil relaterad firma sen han kom till staden men har inte kunnat göra det pågrund av att han inte har haft medborgarskap. Jens älskar bilar i alla olika slag och former. Han drömmer framförallt om att ha en fin amerikansk muskelbil. Jens kommer från en gård på östkusten Stockholm där han har växt upp med enbart sin far efter att hans mor dog när han var 3. Hans bil intresse började i tidig ålder tack vare att hans far hade en väldigt välskött Pontiac. Nu har han flyttat hit och hoppas på ett enkelt men roligt liv där han kan få hålla på med bilar och träffa nya roliga människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligare konversationer och dialoger mellan spelare som kommer göra det sociala rpt roligare och inte bara att man pratar utan försöka göra det till en rolig grej. Jag ska också försöka jobba så mycket som möjligt för att se till att servis alltid är tillgänglig på företaget jag jobbar på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst innebär att man drar sina beslut och agerar på sådana sett att gynnar de eller den andra spelaren istället för att gynna sig själv

Hur hittade du Unive? Jag har bland annat tittat på många streams från unive och tänkt att det skulle vara en bra server. Jag gillar också att den är öppen så att man kan gå¨in på servern och testa om man tycker om den och sen kunna skaffa medborgarskap och få flera förmåner tack vare det. men sen också att det är en va sveriges största och mest populära rp serverar

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka