Accepterad malmb03 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

malmb03

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: malmb03

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012128732/

Vad är ditt discord namn? Malmb03#0393

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Jag heter William och gillar att utforska olika spel och de är väldigt kul att spela fivim så jag skulle gärna vilja spela och spela olika mods verkar as kul.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tycker att de är väldigt kul att spela olika mods på fivim och skulle vilja börja med twitch och då kan jag twitcha bättre om jag blir listad skulle vara as coolt så jag tycker att jag borde bli listad för att jag verkligen gillar att utforska olika spel och spelar mycket.

Hur många timmar har du på FiveM? 3h

Hur hittade du Multistaden? genom att mina vänner bad mig gå in och söka och jag valde multistaden för den är äkta och väldigt bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? svar nej

Användarnamn: malmb03

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012128732/

Vad är ditt discord namn? Malmb03#0393

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Jag heter William och gillar att utforska olika spel och de är väldigt kul att spela fivim så jag skulle gärna vilja spela och spela olika mods verkar as kul.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tycker att de är väldigt kul att spela olika mods på fivim och skulle vilja börja med twitch och då kan jag twitcha bättre om jag blir listad skulle vara as coolt så jag tycker att jag borde bli listad för att jag verkligen gillar att utforska olika spel och spelar mycket.

Hur många timmar har du på FiveM? 3h

Hur hittade du Multistaden? genom att mina vänner bad mig gå in och söka och jag valde multistaden för den är äkta och väldigt bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? svar nej
efter jag fick detta av dig i pm på discord: min karaktär heter william malmberg och hade en tuff barndom utan några pengar så började smått göra små brott men pengarna räckte je till så tog o skapade ne lite grupp som e kallad theams som börjar prata med varndra inne på kåken för att göra ett stort rån på en bank där dem får med sig pengarna och driver en knarkmarknad samtidigt som dem har massor av springpojkar som gör de lilla medans theams gör stora brott så min karaktär lever på brott.

Så har jag valt att godkända dig

Tillbaka