Nekad Malmö09242 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malmö09242

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060385817/

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad är din discord tagg? dj.yella

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: 1111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag o min kompis satt i gäng vc och metade om vart vi var, Detta kommer ej upprepas och jag har lärt mig mitt fel om detta händer igen så kommer det bli mer konsekvenser till nästa gång. kan lova er detta kommer rpa ingame och inte på discord kan lova er detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde bil till vårat gäng hus sedan så /m bubblegum mig och att komma krim support sedan så gick jag och erkännde till det jag gjorde. Med min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inget felaktig ban eftersom vi gjorde fel men detta kommer bli en varning för oss eftersom vi inte lyssnade på reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina tidigare bans var när jag inte rpade på skador och sedan så fick jag en ban för att jag bröt regeln Powergaming. Och detta kommer inte hända igen. Sedan så händer det inte igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lyssna på min kompis och se till så att detta aldrig händer igen lovar er detta. Och använda min hjärna och kolla med alla Jobb Ansvariga först kan lova er detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att absolut inte Meta igen och att rpa socialt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka