Nekad Malle-10 | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malle-10

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Malle-10 #8222

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pär Engblom och han föddes 2000-11-05 han är 22 år gammal och 185 cm lång, pär har jobbat som polis innan och han vil komma tillbaka till polisen. pär har haft en bra uppväxt med hans pappa och mamma samt sitt syskon Dante Engblom, Pär är inte för någon sport men gillar att simma. Pär brinner för polis yrket han flyttade ut från staden ett tag men nu är han driven att flytta tillbaka. Pär har en passion för bilar bland annat Ferraris. När Pär blev 20 år gammal köpt han sig sin dröm bil en Ferrari 458 pista den är röd. Pär älskar att jobba och hjälpa folk så att jobba som polis är det han vill, Pär kommer ifrån Sverige Både hans pappa och mamma är från Sverige, Pär har inte jätte bra kontakt med hans bror Dante då de har två helt olika liv ett liv Pär aldrig skulle vilja leva, han tycker väldigt illa om Pär och det gör Dante med. Pär är väldigt rolig och gillar att ha roligt men när det kommer till jobbet då blir han seriös. Pär har mycket han vill upptäcka igen i Staden som han missat när han flytta ut

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag har en bra rp nivå samt gillar att hjälpa folk och har spelat på andra servrar innan men byte för det ej va bra rp på dom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för båda parterna så båda har det roligt i ett scenario. Så som om jag är polis ska de andra ha en bra rp så att det blir bra för båda parterna att de bara inte dödar poliserna och försöker få så bra scenario

Hur hittade du Unive? Det för en kompis tippasade och jag kollade på lite yt videos och ville prova!

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka