- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 14
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy Nightclub
Vad heter du i verkligheten? Niko
Vad är ditt användarnamn på discord? Malka6
Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2010
När fick du medlemskap på Unive? i october
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef har inga tidigare efaranheter inom chef positionen men man måste alltid starta någonstans
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att aktivera Galaxy så mycket som möjligt samt att ha det öppet för alla att festa osv för att utöka rpn mycket mer än vad den är nu
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag är alltid vid datorn hela tiden och i unive jätte ofta och att jag tycker att jag har tiden som krävs att vara chef på galaxy
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Niko
Vad är ditt användarnamn på discord? Malka6
Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2010
När fick du medlemskap på Unive? i october
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef har inga tidigare efaranheter inom chef positionen men man måste alltid starta någonstans
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att aktivera Galaxy så mycket som möjligt samt att ha det öppet för alla att festa osv för att utöka rpn mycket mer än vad den är nu
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag är alltid vid datorn hela tiden och i unive jätte ofta och att jag tycker att jag har tiden som krävs att vara chef på galaxy
Har du läst våra grundregler? Ja