Nekad Malikk | Medlem ansökning [skyline

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mussepigg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135698851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? TG#3045

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21år gammal och har ganska många vänner, detta gör att han är glad och en snäll person. Han har slitit mycket i skolan för att få bra betyg och nu har han äntligen studerat klart och ska snart ansöka till polis. Han älskar att hjälpa människor och är en trevlig person somalla tycker om. Han tycker om att hänga med vänner och speciellt att åka på roadtrips med dem över hela staden. Han älskar också att vara nere vid piren och snacka med folk och lyssna på musik, träffa nya vänner. Eftersom att han har många vänner så är han inte så ledsen och inte blir deprimerad och detta ger han motivation till att jobba och ta hand om hans liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vela bli Medlem på unive därav att min största dröm är att få jobba som polis,för att kunna jobba som polis behöver man vara Medlem. Jag är en seriös spelare och om man blir medlem så visar det på att man är seriös och jag vill kunna utveckla mina kunskaper inom yrken. Som när man inte är Medlem så kan man ha ett jobb men man gör inget på jobbet nästan, men om man är medlem så finns det massor av olika jobb där man kan t.ex hjälpa andra människor.Att hjälpa andra människor är något jag brinner för

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill försöka göra servern mer seriös och det tror jag kommer gå lättare ifall jag bli en polis. Mitt andra sätt att bidra är också att skaffa mycket pengar så jag kan köpa snabba bilar och kläder plus att skaffa flera vänner. Jag kommer vara en seriös spelare och som kommer spela som om det vore mitt verkliga liv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska har oligt och att man inte bara ska tänka på sig själv och att man själv inte bara ska tycka att scenariot ska vara roligt. Så mer eller mindre så betyder det att man ska spela så att motparnern ska tycka att det är ett roligt scenario även om de kanske inte vinner det

Hur hittade du Unive? En vän rekommenderade servern och efter mina sökningar så har unive gett mig känsland av en toppen server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka