Nekad malik040 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

malik040

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? george

Vad är ditt discord namn? mjaaw09926

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Namn: Malik
Efternamn: Naser

Uppväxt/Bakgrund
Jag heter Malik Naser och jag växte upp i Landskrona, Skåne. Mitt område var inte direkt det lättaste att växa upp i – här är vapen och droger en del av vardagen. Från tidig ålder såg jag hur många av oss unga drogs in i den undre världen. Min mamma gjorde sitt bästa för att hålla mig borta från allt det där, men till slut drogs jag in ändå.

Redan som tonåring började jag ta småjobb för olika kriminella grupper. Jag sålde droger, levererade "varor" och lärde mig snabbt hur man hanterar vapen. Jag fick ett rykte om att vara pålitlig och tuff, men det kom med ett pris. Ju djupare jag sjönk, desto mer insåg jag att det här livet inte var hållbart.

Intressen
Trots allt skit som mitt liv är fyllt av, har jag alltid haft ett starkt intresse för bilar och motorcyklar. Det finns något terapeutiskt i att meka, och jag drömmer om att en dag kanske kunna jobba som mekaniker eller till och med äga min egen verkstad. Jag gillar också att träna, särskilt kampsport. Det hjälper mig att hålla mig i form och ger mig en mental paus från allt kaos. När jag får tid över, vilket inte är ofta, kopplar jag av med musik – hip-hop och rap är mina favoriter, för de berättar ofta samma historier som jag själv lever.

Känslor
Inombords är jag ofta kluven mellan två världar. Jag är djupt insyltad i kriminaliteten och jag vet att det är en farlig väg utan många utvägar. Men samtidigt längtar jag efter en lugnare och tryggare tillvaro, där jag inte behöver vakna varje dag och oroa mig för polisen eller rivaliserande gäng. Jag känner en stor press över att kanske aldrig lyckas ta mig ur den här världen, men jag klamrar mig fast vid hoppet om att kunna göra något positivt med mitt liv. Det är en ständig kamp mellan hopp och förtvivlan, och ibland vet jag inte om jag har styrkan att bryta mig loss.

Framtidsplaner
Min största dröm är att kunna lämna allt det här bakom mig och skaffa ett lagligt jobb, kanske som mekaniker. Jag vill bygga ett liv som jag kan vara stolt över, ett liv där jag inte ständigt behöver se mig över axeln. Jag vet att det inte kommer att bli lätt – vägen ut är lång och svår, och ibland känns det nästan omöjligt. Men jag är fast besluten att försöka. Samtidigt är jag realistisk; om jag inte lyckas ta mig ur det här livet, vet jag att jag kanske kommer att fortsätta på samma väg, även om det kan leda mig rakt in i undergången.

Min framtid är oviss, och varje val jag gör i det här spelet kommer att avgöra om jag lyckas ta mig ur eller om jag sjunker ännu djupare. Det är en kamp för överlevnad, men också en kamp för att hitta ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Självklart! Här är hur du skulle kunna uttrycka hur du kan bidra till serverns RP:

Jag skulle kunna bidra till serverns RP på flera sätt genom min karaktär Malik Naser. Med hans djupa och realistiska bakgrund kan jag skapa känslomässigt laddade och trovärdiga scener som tillför djup till spelet. Maliks inre kamp mellan att lämna den kriminella världen och försöka hitta en bättre väg skulle kunna ge upphov till intressanta och dynamiska berättelser, som inte bara utvecklar min karaktär utan även påverkar andra spelare.

Jag skulle också kunna bygga mångfacetterade relationer med andra spelare – både som vän, rival eller kanske till och med mentor. Genom dessa relationer kan jag skapa och underhålla spännande interaktioner, vilket skulle bidra till en rikare och mer engagerande spelupplevelse för alla inblandade.

Eftersom Malik befinner sig i en ständig konflikt mellan rätt och fel, skulle jag kunna skapa moraliska dilemman som påverkar andra karaktärer på servern. Detta skulle kunna ge dem något att fundera över och tvinga dem att göra svåra val, vilket i sin tur gör spelet mer dynamiskt och oförutsägbart.

Jag skulle också kunna bidra till dynamiken i de kriminella kretsarna på servern genom att organisera brott, skapa nya allianser eller initiera konflikter mellan olika grupper. Samtidigt skulle jag kunna försöka ta steg mot att lämna den kriminella världen, vilket kan leda till interna spänningar och nya utmaningar för både min och andras karaktärer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag kan spela med även om jag inte är vinande i scenariot t.x om jag blir rånad så kan jag spela med och vara rätt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det gör jag, jag kan inte förkortningen på de men kan alla regler och förstår de

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag sen jag var liten det inkluderar inte bara Gta Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Utöver det jag redan har beskrivit, skulle jag vilja lyfta fram min erfarenhet och engagemang inom RP som något som jag tror är relevant för min ansökan. Jag har tidigare varit aktiv på flera RP-servrar, där jag har spelat olika typer av karaktärer med varierande bakgrunder och personligheter. Denna erfarenhet har lärt mig att hantera komplexa och dynamiska situationer, samt att samarbeta med andra spelare för att skapa engagerande berättelser.

Nekad.
Anledning: Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka