Nekad Malik roos | Polismyndigheten Ansökan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Malik roos

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 28 Juli 2001

Vad heter du på discord? Malle #1271

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 265 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer vara mycket aktiv då jag just nu är mest hemma.

Vad heter du? Oliver Svensson

Hur gammal är du? Född 1994

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag då jag gått på simskolan i 3 år och vältränad dessutom

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att min karaktär är på lagens sida, men också för de roligt och ett drömjobb

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Inom polisen finns det en hel del att ta upp, tex ergonomi och hur man mår som person.
Man måste kunna ha tålamod och hantera olika situationer på olika sätt beroende på scenarier.
Man ska kunna hantera sig själv då man bär tjänstevapen och då måste man tänka på våldstrappan.
Att få bort gängkriminaliteten från gatorna är också en sak man jobbar med för fullt i dagens läge,
och ha en god ton till kollegor men även andra såsom civila.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisen jobbar för att hålla sina medborgare trygga och skall finnas där 24/7.
Dom vill se ett så bra samhälle som de bara går, så dom jobbar även för att förbättra framtiden dessutom.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har gått alla 4 terminer på polishögskolan och är nu redo att göra förändring

Hur är du som person? Trevlig till den som är trevlig tillbaka, hjälpsam och noggrann. Jobbar som ett team med mina kollegor

Är det något vi bör veta om dig? Inte vad jag vet

En skriftlig ansökan behövs ej för att bli Polis! Kontakta helldre en rekryterare Ingame! Gå till polisstationen så tar vi intervjuer IG istället lycka till

Tillbaka