Accepterad Malik roos | Medlem ansökning [Jackz] [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malik roos

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873498153/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? Malle#1271

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man från Sverige som är född år 1999 och har precis kommit hem från värnplikten. Olivers uppväxt har genom hela sitt liv varit med morsan. Oliver har aldrig haft någon riktig förebild som pappa därför så vill oliver, Han trivs bäst för sig själv i singellivet och tjäna pengar, alltså har brud från och till. Man kan säga att det har varit en tuff uppväxt för Oliver men trots detta stoppar de inte oliver från att göra de han trivs bäst med. Nu gäller de att oliver visar hela staden vad han egentligen går för som 23 åring och även göra sin mamma stolt med de han ska åstadkomma. Med det sagt så är nu min karaktär redo att ta sig an alla möjliga utmaningar och på så sätt växa och bli något större genom sina karriärer. Oliver är en bra människa mot dom som är snälla och trevliga, det vill säga så som man vill bli behandlad ska man behandla andra med respekt. Han kan dock vara ett psyko om något ont skulle hända honom. Oliver ser fram emot att träffa sina nya vänner och bygga upp något tillsammans med hans kamrater. En sak som oliver har i tanke vilket alltid finns där vad som än händer, de är (money on my mind) pengar i mitt sinne. Oliver ska alltid kunna tjäna pengar på något sätt. Det vill säga att han hade kunnat gå all in under natt som dag.
Oliver har tidigare varit i ett umgänge med kriminella och nu vill han visa sitt nya jag genom att gå med i polisstyrkan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker själv att jag har en bra rp nivå hör från andra med. men också för att jag respekterar andras rp och hjälper alltid till att rensa bort alla som tycker om att förstöra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rapportera buggar eller personer som gör fel, kommer såklart bidra till en bra rp nivå och good vibes.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte hela tiden vinna. Ge och ta ha kul spela rättvisst

Hur hittade du Unive? På Five M söklista

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka