Accepterad Mali12 | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mali12

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mali

Vad är ditt discord namn? mali12000

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mali dos. ålder 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driftig, Sofistikerad och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer ifrån stockholm men har flyttat till göteborg för jobb och plugg för att kunna försörja mig själv så just nu pluggar jag till civil ingenjör och samtidigt jobb på lidl som timis för att kunna dra in någon peng, mina framtidaplaner är att leva bra och inte behöva tänka på pengarna samtidigt ha en bra familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP . Jag är lugn i stressiga situationer, kan utveckla karaktärer över tid och försöker alltid hålla en bra nivå på respekt och vara snäll mot andra. dessutom kommer bidrag med en hög RP nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att själv vinna. Man ska hjälpa till att skapa ett bra scenario för alla inblandade och ibland låta motparten lyckas om det gör RPen bättre och mer realistisk. Fokus ska ligga på rolig och trovärdig RP istället för att bara vinna situationen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, har brutit till ooc där jag va ny till spelet och då forfarande lärde mig allt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait när man vill få polisens uppmärksamhet. rdm random deathmatch, vdm vehicle deathmatch

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tycker allt viktigt är sagt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka