Nekad Mali | Medlem ansökning [Volle] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mali

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199359223438/

Vad är ditt namn i verkligheten? MALI

Vad är ditt discord namn? MALI#3227

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter MALI TÄCLE och en veligt pålitlig och smart person, har har gått ut skolan och han har tagit studenten och när han fyllde 20 så skulle han vilja gå till ett nytt steg och börja med hög teknologi, han börja i hög skolan och gick ut högskolan med bra och fina betyg och börja söka efter jobb. Han hittade ett jobb som han kom in på och han börja jobba i 2 år och sen efter två år så börja han att hänga med fel folk, de blev allt för ofta han va ute på kvällarna och va med några personer som just MALI inte passa va bland med dom acceptera honom och dom visste att han va smart, Och efter några månader så börja han stå och sälja droger på stan, och efter de så börja han ta droger själv och han börja må dåligt och han tappade sitt jobb fick Inge lön och han hamnade hos polisen, och sen sluta han med sina droger och börja stå och förstöra grejor på stan. En gång gick han till stan och sparka ner en moppe så den gick sönder, han kasta stenar på polis bilar och folk som såg på han som levde i den kriminella värden så tyckte dom att de där är en kille vi söker, dom bad åka komma och dom gick till ett ställde där de inte va så mycket folk och dom sa att dom söker personer som är som MALI, och dom sa att dom bor i en stad som heter unive och dom har stora grejor på gång och dom undra om MALI vill följa med på deras resa och åka tackade ja, MALI bokade en tåg biljet för pengar som han hade fått av dom, han kom fram till unvie och blev mötta av grabbarna som snacka de med han på stan och dom tog med han till ett hus och dom börja snacka om stora planer, jag ska MALI fick en lur som han skulle gå och beckna och en kniv som han skulle kunna skydda sig med och nu har han ett stort och fint hus i unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill rpa här på unive ha lite kul i staden och skaffa vänner och samtidigt följa reglerna mycket med för jag har hört mycket bra och kollat mycket streamers på unive och vill gärna testa servern. Servern känns väldigt bra uppbyggd och att alla spelare här har blivit lärda väldigt bra så det blir en mycket bättre rp. Jag ser också att unive har aktiva spelare och whitelistade jobb såsom poliser, meko osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en spelare som vill ha mycket socialt och bra rp då servern har en stor spelar bas och jag ska köpa krim och rpa lite som krim men jag vill ha mycket socialt för de är bara tråkigt o spela som krim hela tiden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid inte behöver vinna ett scenrio

Hur hittade du Unive? Genom youtube och vänner och det såg roligt ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka