Nekad Malcom Uzumbu | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malcom Uzumbu

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis kanat

Vad är ditt discord namn? Thehero5454

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Malmcom Uzumbu, 1999-12-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ortengrabb malmö, ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli stor i staden och starta något eget (ej lagligt)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god RP, roliga stunder och säga till att RP följs.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario i UNIVE innebär att man agerar på ett sätt som gynnar motpartens intressen och mål, snarare än sina egna. Det handlar om att sätta sig in i motpartens perspektiv och fatta beslut som gör att de ”vinner” eller får igenom så mycket som möjligt av det de vill uppnå.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regeln om att man inte får köra polisens bilar, jag blev bannad i någon dag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? en av reglerna är att man inte ska få polisens uppmärksamhet med meningen, dvs att inte sträva efter problem med polisen. En annan regel är att man inte ska komma "ihåg" vad som hände innan man dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är själv från malmö och jag vet hur man beter sig som en malmöit.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Min karaktär är uppväxt på orten i Malmö, där livet inte alltid varit enkelt. Han har lärt sig tidigt att kämpa för sin plats och har vuxit upp med en stark lojalitet till sina vänner och sitt område. Han har varit inblandad i småkriminalitet sedan tonåren, men börjar nu känna att det är dags att kliva upp och göra något större, oavsett om det handlar om att bygga ett eget nätverk, starta en bilverkstad som front för något mer, eller försöka lämna det kriminella livet bakom sig. Framtidsplanen är att etablera sig i staden, bygga respekt och sprida sitt namn oavsett om det sker lagligt eller olagligt.

Jag bidrar med autentiskt orten-RP med en karaktär som har djup, historia och tydliga mål. Jag är duktig på att skapa stämning, bygga relationer och driva längre berättelser, både inom gängrelaterade situationer men också i vardags-RP. Jag är seriös med mitt RP och spelar alltid med fokus på realism, konsekvenser och respekt för serverns regler. Jag kan även bidra till att skapa RP för andra genom att vara en aktiv del i konflikter, allianser, vardagssituationer och affärsidéer som får staden att kännas levande.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka