Dubbelpost Malcolm Hamilton | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Malcolm Hamilton

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199157433815/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malcolm

Vad är ditt discord namn? Mentos

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Det här är Malcolm Andersson och han gillar att köra cross. På hans fritid så brukar han oftast köra runt med sin cross och hänga med vänner men ibland tycker han om att vara ensam på stan. Han har tyvärr ingen flickvän, han kämpar hårt för att skaffa en. Vissa dagar är bättre än andra t.ex han trillade häromdagen och han skrapade upp sin armbåge och hade jätte ont. Men andra dagar så känner han typ att han är fri typ och bara har det så bra. Hans favoritmaträtt är tacos för att den är så saftig och god och alla smaker funkar tillsammans så att det bli gott. Innan han flyttade till stan så bodde han på landet med många djur och med sin pappa, mamma, bror och syster. Hans favoritdjur är hund. Hans pappa är 57 år och kommer ifrån kanada. Hans mamma är 56 år och kommer ifrån Sverige. Hans bror och syster är 10 år och är tvillingar. När han var liten så var min högsta dröm att ha en porchse och det vill han fortfarande så han ska spara upp till det senare. Hans favoritfärg är blå för att han gillar himmelen så mycket och den är blå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på just Unive för att jag vill kunna skaffa nya vänner på servern. Jag vill kunna jobba som tex polis eller vara kriminell men jag vill även kunna utveckla min RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rollspelet är väldigt bra och det finns inte många fivem servrar som är så bra som denna.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt på streams som spelar Unive och de säger att den är bra och vänner som tippsar om den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbettra min RP så mycket det bara går.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli en gängboss. För att det känns jätte roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag körde lite Swedish Knithe RP

Tillbaka