Accepterad MalcMan | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MalcMan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MalcMan/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: steamnamn: Stanley Hudson Vet ej då jag fick den när jag var offline

Vad är din discord tagg? Jacob#1539

Vem var det som bannade dig? 8Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 25dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait och rdm sedan så står det också undviker support ärände vad ska menas med det?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har fáktiskt ingen aning då sist jag var inne var en vecka sedan och då gick jag bara till mitt garage och sedan så loggade jag ut för att jag såg att mina bilar var paj

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte då jag var offline när jag blev bannad men dagen innan det gick jag in och körde min saab lagligt och så ville en polis stanna mig så jag körde där ifrån då jag hade en pistol på mig ich kickade polisen helt men det var inte mycket mer än det jag gjorde men det är ju inte copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att den var felaktig då när jag hade polis jag så hade jag kört lagligt och jag hade inte rdmat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. suntförnuft
2. ooc
3 afk
om jag komihåg rätt men dom har jag lärt mig av då det var när jag var ny nu har jag whitelist. Sedan så har jag också fått felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att stannat för polisen man jag hade ju en pistol på miog så det ville jag ej riskera men jag körde lagligt innan det och baitade inget och jkag fattar inte vad de menar med rdm

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att bete mig bättre och rpa bättre

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka