Accepterad Malaka | Whitelist ansökning [Minierkan och Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malaka

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Malaka

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198433875972/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? Malaka#7505

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Dragan Jebani och är 54 år gammal jag kom till Sverige från Bosnien eftersom att det var krig mellan Serbien och Bosnien och jag var väldigt rädd. Jag har mörkt brunt hår. Jag själv är väldigt lojal av mig sjäv. Jag Har haft några jobb här i Sverige men är Arbetslös nu för tiden och funderar på att flytta och hitta jobb. Jag brukar inte göra dumma saker för det mesta jag är snäll men jag kan ju göra dumma saker ibland som alla andra kan eftersom jag är en människa
jag är för det mesta glad och positiv. När jag får ett jobb så kommer jag jobba ordentligt och vara seriös, Jag varken röker eller dricker alkohol eftersom det inte är bra för mig. Jag är för det mesta snäll och glad av mig, men ibland kan jag vara på dåligt humör och det beror på hur jag har sovit. Jag har inget hem för jag tjänar inte så mycket på a kassa så det räcker bara till mat jag är 54 år gammal och är väldigt bra på att spela fotboll
Jag har brutit min arm 1 gång men det var för att jag ramlade ner från min lekstugas tak när jag var liten. Min personlighet är ISFJ och det innebär att jag är en så kallad "försvarare" Jag gillar skydda dem jag känner väl och jag gillar känna mig respekterad, ni kan veta mer om min personlighet om ni söker på ISFJ på nätet.
Jag är 187 cm lång, väger ungefär kanske 84 kg. Min favorit färg är Lila och Cyan blått, min favorit mat är pasta med köttbullar och en stor fet sallad. Det jag oftast gör är att jag hittar vänner och försöker vara så synlig som möjligt så många vet vem jag är eftersom att jag tycker om uppmärksamhet och som sagt är en glad och snäll och positiv person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en bra rpare och lugn person har börjat spela fivem men inte länge sen och försöker lära mig mer. Och därför tycker jag detta är en bra server att ansöka om whitelist till jag är en person som vill ha roliga och bra scenarios åt båda sidorna och spelar framför allt efter alla scenarios. Jag är en lojal och snäll person som vill skaffa vänner och lära känna nya folk. Som sagt det jag kommer bidra med är roliga och bra scenarios och bidra med till en ny god snäll vänn inom rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag anser att detta är en bra server och en server jag kommer spela mycket på detta är också min första server jag spelar på och kommer spela på så länge det bara kommer gå.

Hur många timmar har du på FiveM? 84 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min syster rekommenderade den och så såg jag att den var högt upp i flödet och många var inne på den och därför tror jag att det borde vara en bra och seriös server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon server och detta är min "main" server jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka