Nekad Mal1uell | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mal1uell

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? mal1uell/Manuell

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Jason Statham 20år och är född i Uppsala Sverige. En av minna största passioner är kampsport, jag tränar dagligen då jag tycker det är skönt att få vara ifred och tänka. Annars så är jag till största del i garaget och meckar bilar då jag har varit fascinerad av bilar sedan jag varit liten. Annars är jag nog som de flesta och kollar på film och softar när jag väll är hemma. Vill gärna jobba på mekonomen då det korsar mitt intresse för bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP så att alla kan ha det roligt Och kan kan bidra med välutvecklade scenarion och en massa idéer som gör det roligt för alla parter i Scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte måste vinna vartenda scenario och att motparten också ska ha det kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FEARRP att du ska vara rädd för ditt liv, METAGAMING att du använder information som din karaktär inte vet om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har vart medlem förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har rp:at förut så har erfarenhet inom området

Nekad, utveckla mer om din karaktärs beskrivning. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka