Nekad Mal1uell | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mal1uell

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? mal1uell/Manuell

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Jason Statham, är 20 år gammal och född i Stockholm. En av minna största passioner är kampsport som jag tränar dagligen då det ger mig möjlighet att tänka och reflektera. Förutom kampsport tillbringar jag mycket tid i garaget och meckar på bilar, ett intresse jag haft sen liten eftersom min Pappa var mekaniker och det är han som lärt mig det mesta. han har hjälpt mig att förstå hur bilar fungerar och att det är utmanande att mecka bilar och hur skönt det är när det äntligen är löst. Annars är jag som vilken person som helst och njuter av att ta det lugnt och kolla på film och spendera tid med familjen. Min största dröm är att få jobba med bilar och skapa en professionell karriär inom fordon då jag vill helst starta min egna verkstad någon dag. Jag äger även en motorcykel och en bil som jag brukar mecka på fritiden när jag har tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra meds bra rollspel så att alla kan ha det roligt. Jag har förmågan att skapa välutvecklade scenarion och har en mängd idéer som gör det engagerande för alla parter i scenariot. Genom att använda min kreativitet och erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att man fokuserar på att göra upplevelsen rolig och engagerande för alla parter inblandade, inte bara sig själv. Vilket betyder att man är villig att låta motparten vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COMBAT LOGGING = är man försöker undvika ett scenario genom att logga ut. SUNT FÖRNUFT att man gör det som skulle vara logiskt att göra om man var i just den situation i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har RP:at förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet inom RP då jag har deltagit i många olika scenarion som har gjort att jag kan utveckla engagerande och välbalanserade scenarion.

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning. T.ex uppväxt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka