Nekad Maksehn | Medlem ansökning sspatron1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maksehn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Maksehn

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Jonsson, 1970-04-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, positiv, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vill bli polis helst, annars skulle jag kunna tänka mig att bli sjukvårdare eller ambulansförare men jag tänker att jag börjar att söka till polis men sen får vi se vart det leder

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alltid prioritera seriöst och realistiskt rollspelande, där min upplevelse samt även andras upplevelse står i fokus. Jag är engagerad, respektfull mot både spelarna och även admin och vill kunna skapa intressanta scenarion.

Jag är väldigt duktig på att hålla min karaktär även i pressade situationer och försöker alltid främst att lösa konflikter.

utöver detta så är jag en hjälpsam person som gillar att hjälpa personer som kanske har problem med att göra något och även folk som är nya till servern och spelet.

Jag ser verkligen fram emot att få delta i Unive RP :):)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att istället för att jag ska vinna hela tiden så kan jag istället t.ex om en polis stoppar mig så istället för att dra fram ett vapen direkt eller logga ut ur spelet så kan jag spela nervös eller frustrerad och försöka prata mig ur situationen vilket leder till ett roligare och mer spännande rollspel för mig och andra spelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidragande, Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Följer och visar respekt mot reglerna

Nekad.

Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!```

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka