Nekad Makoz | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makoz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? mcuz

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bojan Dinero, 67 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bojan är upvuxen i södra Spanien med sin Mamma och storebror. bojans storebror jobbade på en bilfirma där dom drog in väligt många kunder. företaget drog in så många kunder så att det ledde till att dom fick landets bästa bilfirma. bojan såg up till sin Storebror väldigt mycket vilket gav han en stor och framgångsrik framtid pågrund utav brorsanserfarenheter. bojans brorsa med namn utav Liamo skulle sälja en ny toyota supra dom hade fått in, Liamo och hans kollega bestämde sig för att ta sig en åktur i den nya bilen vilket hade en stor del med hästkrafter i sig. när dom väll va ute på vägen så insåg dom att vägen var väldigt halkig på grund utav regn vilket sedan i slutändan lede till en stor smäll i diket. bojan och hans familj fick reda på detta och började gråta i stora pölar. bojan endast tvungen att göra en sak vilket var att ta över den nuvarande bilfirman som brorsan hade ägt i 7 år. det han vill fortsätta göra i staden unive nu är att jobba på en bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? min karraktär kommer bidra med kärlek och respekt till var och en människa, jag ser fram emot att rpa på denna server då jag hört bra om den. jag skulle själv vilja säga att min rp ligger på en hög och seriös nivå där alla regler ska följas på en strikt nivå! jag skulle vilja påstå att min karraktär sticker ut väldigt mycekt då han är en stor glädje spridare som gilar att socialicera sig med andra samt umgås med nytt folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska rpa för sin egna skull och vinning utan man ska även inkludera motparten och se till att den andra sidan också har möjöighet till att få en bra rp upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vilket betyder att man dödar någon utan ett bakom ligande scenario, vdm vilket betyder att man använder sitt fordon som ett vapen, fear rp när man inte värnar om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ute efter en rolig fivem server då jag inte har spelat på ett halvår, jag har kört unive lite nu utan wl men det skulle vara roligt med wl samt har en del erfarenhet av fivem sen länge tillbaka så de skulle vara roligt att komma tilbaka.

Senast ändrad:
Hej! @Makoz
Utveckla:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka