Accepterad Makoz | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makoz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448667126/home

Ditt Hex-ID: 110000158b733f6

Vad är din discord tagg? mcuz#3836

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-27 205053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är medveten om att jag har blivit bannad från spelet, och jag vill verkligen förstå varför detta beslut togs. Jag inser att det finns konsekvenser för mitt agerande och jag är angelägen om att lära mig och förbättra mig som spelare. Här är några av de möjliga konsekvenserna som jag tror kan ha lett till mitt bann: Jag inser att mitt tillvägagångssätt att försöka inleda en konversation med en annan spelare, även om det var i gott syfte, kan ha missuppfattats. Detta missförstånd kan ha lett till att andra spelare kände sig obekväma och rapporterade mig, Jag erkänner att jag gjorde ett felaktigt val genom att använda halv OOC. Trots att jag inte hade några illvilliga avsikter, förstår jag nu att detta bröt mot spelets regler och riktlinjer, Det är möjligt att det har förekommit kommunikationsmissförstånd med andra spelare, vilket i sin tur kan ha påverkat deras uppfattning av mig som spelare. Jag är angelägen om att klargöra eventuella missförstånd och arbeta på att förbättra mina handlingar och ordval i spelet. Jag är öppen för feedback och vill lära mig av detta så att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull medlem av spelgemenskapen. Jag vädjar om en andra chans och lovar att vara mer medveten om mina handlingar och ord i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad, startade jag FiveM och fann mig själv precis utanför sjukhuset i den virtuella staden. Solen sken, och jag var ivrig att utforska och möta andra spelare. Mitt mål var att hitta nya vänner att spela med, så jag gick fram till den första personen jag såg. När jag närmade mig den andra spelaren, en tjej, ville jag vara vänlig och social. Jag hälsade artigt och frågade om hon ville prata "i den inre hjärnan". Mitt syfte var att inleda en konversation och skapa en positiv spelupplevelse. Tyvärr svarade hon nej och verkade inte intresserad av en konversation, så jag respekterade hennes önskan och lät henne gå vidare utan att störa henne mer. I bakgrunden hade en annan spelare lyssnat på vår korta interaktion och missuppfattade tyvärr mina intentioner. De tolkade min vänliga hälsning som något olämpligt eller sexuellt, vilket inte var min avsikt alls. Jag vill klargöra att mitt syfte var att vara social och trevlig, och jag hade ingen avsikt att kränka eller störa någon annan spelare. Nu när jag ser tillbaka på situationen inser jag att mina ord och handlingar kanske tolkades på ett sätt som jag inte hade förväntat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var jag som gjorde fel men jag har reflekterat över bannen nu och känner att jag ej ska göra om den handlingen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Eftersom att det var väldigt länge sedan jag spelade på servern unive så minns jag ej om jag har gjort något mer som har lett till en ban. Jag som person reflekterar alltid efter att jag gjort något fel, om jag hade gjort något fel sen innan på servern så tror jag ej jag gjorde om det precis som jag ej ska göra om denna incidens.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag närmade mig den andra spelaren och frågade om att prata "i den inre hjärnan", borde jag ha varit mer medveten om hur mina ord kunde uppfattas av henne. Jag inser nu att det kan ha känts förvirrande eller störande för henne, även om min avsikt var att vara social och trevlig. Jag borde ha varit mer varsam och försiktig i min interaktion för att undvika missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig vikten av att läsa och följa spelets regler noggrant för att undvika oavsiktliga överträdelser. Dessutom har jag insett att vara medveten om hur mina ord och handlingar kan uppfattas av andra spelare är avgörande för att undvika missförstånd och konflikter. Genom att vara mer hänsynsfull och respektfull i min interaktion med andra spelare, både inom spelet och i OOC-kommunikation, kan jag skapa en positiv spelupplevelse för alla inblandade. Jag är fast besluten att vara en ansvarsfull och respektfull medlem av spelgemenskapen i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka