Inaktuell Makos | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makos

Icke Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Makos

Vad heter du på discord? Makos4913

Ange ditt födelsedatum 7 Oktober 1993

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har några vänner som är MA just nu och dem visade vad MA’s gör, vilket ser ganska intressant och roligt ut.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som person är jag väldigt hjälpsam utav mig samt väldigt besluten i det jag tar. Jag ansöker om att bli en del av unive eftersom jag har nu gott om fritid och är ute efter att enagagera mig mer i en server som jag gillar. Jag har erfarenhet och kompetens inom arbetsuppgifterna som en MA utför eftersom mitt dagliga yrke speglar på detta.

Som en del av staff teamet kommer jag kombinera en god och tillmötesgående attityd med försiktighet och nogrannhet samt en sträng inställning när det behövs.

Jag hanterar processer väldigt effektivt och följer de ramverken som finns samt rutiner och policys.
Jag är en pålitlig individ i min kommunikation och mitt arbete, jag tar ansvar och ger kritik vid behov för en ökad förbättring.

Mitt huvudmål är att hjälpa andra nya spelare med att komma igång, jag känner igen mig i dessa nya spelare väldigt mycket och jag håller även kontakten privat med dessa spelare, där dem kan ställa frågor ifall dem behöver hjälp.

Jag tror starkt på att jag skulle kunna göra ett utmärkt arbete som MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? " Älska din granne såsom du älskar dig själv "
Man ska ha en positiv insyn mot andra människor, visa förståelse och vänlighet, man vet aldrig vad den personen går igenom eller har gått igenom.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag anser att medlemsrollen bör inneha en betydande position. Den bör symbolisera att personen har en hög nivå av rollspel eller är engagerad i att förbättra sig själv samtidigt som de följer serverns regler och riktlinjer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem är det nödvändigt att kunna serverns regler och policy. Om din rollspelsnivå är låg, då förväntas det av dig att vilja förbättra sig. Det mest grundläggande kravet för en medlem är att du alltid ska följa reglerna som publiceras av all staffs.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Uppgiften för medlems ansvariga är huvudsakligen att hålla intervjuer med nya spelare som vill komma in på Unive, man behöver informera dem rätt och gå igenom reglerna samt ställa frågor kring reglerna. Som Medlems Ansvarig förväntas man att man är ett stöd till Staff-teamet när det kommer till administrativa uppgifter utanför medlemskapsprocessen. Annars, kontroll av ansökningar och intervjuer ska ske på löpande band.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag arbetar måndag till fredag och spenderar tid med min familj fram 20 då min son brukar lägga sig, därefter är jag aktiv i servern, annars har jag en del fritid under mitt arbete vilket ger mig möjligheten att spendera tid på discord och ta medlemskap intervjuer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka