Accepterad Makmud olsson | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makmud olsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amer Abbas

Vad är ditt discord namn? ahmido_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år gammal heter Makmud Olsson. Hans känslor kan beskrivas som snäll skön person men när han är arg då är han arg. Han växte upp med sin mamma och 3 syskon då pappa hade lämnat och han va den äldsta. Han börja jobba när han var 7 år för att hjälpa sin mamma som hade de svårt. Han växte upp i ett område i Afganistan de var ganska mycket kriminalitet. Han brukar vara med dom kriminela ganska mycket men han gjorde aldrig nåt fel eftersom han visste alltid vad som är rätt och fel. Sen efter flera år efter att talibanerna har tagit makt så bestämde mamma säg att flyta till unive där dom ville ha ett bättre liv. Dom visste att de aldrig skulle bara kunna gå så dom behövde fly. Dom betalde en kille som skulle hjälpa dom men de dom inte visste va att han var en medlem tilll talibanerna. Medans Makmud var ute med sina vänner så storma talibalerna in och döda allihopa. När Makmud kom hem såg han sin mamma och sina syskon livlösa alla död. Han får panik och märker en manlig röst. Han springer och gömmer sig och efter ett tag går talibanerna. Han visste att dom var ute efter han också så han behövde också fly nu han fixade fejk pass genom hans kontakter och reda nästa dag reste han med flyg till tyskland. Hans vänner ornade att han kunde stana med en av deras morbror men efter ett tag ville han fortsätta på planen till unive. Vid de här tillfelet vad han 16 och han tog sin sissta resa med killen han var med till unive båda tyckte om de där och tillslut stannade också killen han va med där. Han har alltid haft intresse för bilar och tyckt om dom men han har även mycket intresse för jobb så han kan känna pengar. Han brukade gyma mycket så han har musklerna som krävs för tungt arbbete. På fritiden gillar han vara med sina vänner och snacka med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa serverns regler och tipsa folk om dom ifall dom glömer. Jag kommer vara gamska aktiv och hjälper gärna folk som behöver. Jag kommer även vara sammarbetsvillig bjuder gärna in folk till roliga scenario. Jag låter aldrig nån känna sig utanför och låter alla vara med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man ska inte bara tänka på att vina utan att ge dom andra en chans också i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att döda någon utan anledning, FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv,VDM är att döda någon med bilen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag tycker personligenn att jag är ganska bra på roleplaya. Har gjort det många gånger. Över 100 timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har intresse för spelet så jag kommer spela mycket. Jag ser framimot att få spela som en medlem och sprida glädje och kärlek. Jag följer även alltid reglera och tipsar folk om dom gärna. :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka