Nekad Makla | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makla

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Engberg

Vad är ditt discord namn? Maklaz

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albert jansson 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, Aggressionsproblem, positiv oftast

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Albert Jansson, är 16 år och kommer från en förort. Jag har alltid varit en lugn och eftertänksam person, men jag tycker också om att hjälpa andra och försöka förstå deras perspektiv. Mina föräldrar är arbetare, vilket har lärt mig vikten av hårt arbete och att ta ansvar för mitt eget liv. Jag har alltid varit intresserad av hur människor tänker och varför de agerar som de gör. Det har gjort mig bra på att lyssna och ge stöd till de som behöver det. Jag försöker vara någon som andra kan lita på, och jag tror på att man kan göra stor skillnad genom att vara där för andra, även på små sätt. Nu när jag är en del av Unive ser jag det som en möjlighet att lära mig mer om världen och om mig själv. Jag vill inte bara förstå andra, utan också hitta min egen plats och göra något meningsfullt, både för mig och för de omkring mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mycket till serverns RP genom min erfarenhet och engagemang. Jag är bra på att skapa intressanta karaktärer som passar in i serverns värld och gillar att improvisera i rollspel. Jag tycker om att bygga relationer mellan karaktärerna och skapa spännande situationer som gör spelet roligare för alla. Jag följer reglerna noga och ser till att alla har kul. Jag är också en lagspelare och gillar att samarbeta med andra för att bygga berättelser. Jag är kreativ och alltid på jakt efter nya idéer för att hålla RP:et intressant och levande för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du låter den andra personen vinna ibland, så att alla får roligt och spelet blir bättre för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: att du inte få använda ett fordon som vapen eller för att skada någon. RDM: Du får inte döda någon utan anledning. NLR: new life rule det menas med att om du dör/medvetslös så får du inte komma ihåg efter dödsfallet!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka