Nekad Makkez | Beslut Överklagan [Fille & Berra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
90
Reaction score
17
Ditt discord namn: .makkes

Ditt Hex-ID: steam:110000101bc17fd

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varning / ban

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213 & fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag tillsammans med mina vänner tydligen ska ha lallat emot lost mc samt inte använt sunt förnuft. På klippen som dom bifogade i anmälan mot oss så ser man oss åka utanför deras grind och pratar med dom.

Hur är beslutet felaktigt? För att det hela började med att dom körde på min vän när vi åkte mcs runt trygghansa, därför sparkade jag av en av dom från deras mc, detta ledde till att dom följde efter oss så vi körde i ett par minuter sedan gav dom upp. Senare kom vi tillbaka till trygghansa och där stog dom och börja tuta och peka mot oss så vi följer efter dom, det slutar med att dom kör hem till deras klubbhus och campar där som att det är någon form av safezone. Efter det så kör vi fram och tillbaka några gånger och dom tittar bara på eller kommer ut och pratar med oss och som man hör på klippen låter det som att dom nästan tycker det är roligt också då dom spelar med. Man ser även tydligt i klippsen att dom också gör regelbrott. Överlag är detta saker som jag tycker bör tas i rpn, fine att det gick LITE överstyr men jag tycker det är någonting man kan nämna bara så vi förståt det tidigare. Men dom håller på att spela med så ser inte varför dom ska anmäla då, det är ju som att dom vill att vi ska göra fler saker...

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/khmYjMaUm0dijf9B_?invite=cr-MSxLV3EsMjYxMTI2OTYy (00:16) där riktar han mot sina egna medlemmar samt gör glitchroles, detta är också en stjärnspelare som gör detta. https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/khmrcX7V7Upf7aUnT?invite=cr-MSxqU3gsMjYxMTI2OTYy (01:20) här ser man att dom åker till sitt klubbhus när vi åker efter.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka