Nekad MakkeG | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MakkeG

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maikel Yousef

Vad är ditt discord namn? 2333

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2006

Berätta om din karaktär. Kostas Yousef föddes in i en värld av svårigheter och förlorade snabbt sin oskuld på gatorna i Los Santos. Uppväxten präglades av knivskarpa val och brutala lektioner, vilket formade honom till den tuffa och obevekliga individ han är idag. Han lärde sig tidigt att navigera genom stadens farliga trakter och utvecklade en skicklighet för att smidigt utföra allt från rån till sabotage. Idag har han blivit till en bättre människa och försöker hålla sig borta från kriminaliteten. Han har bott i staden Unive förut men har ofta varit på semester och sedan kommit tillbaka, Kostas är en person som är lojal så om du är 100% lojal mot Kostas så är han 200% tillbaka. Kostas har alltid varit intresserad utav att fixa, sälja och kompromissa med folk om fordon som exempelvis cyklar när den varit yngre, bilar och mopeder osv. Kostas är 27 men fyller 28. Kostas är en person som alltid gillar att lära känna nya folk. Han har många vänner i staden och är jätte taggad på att komma tillbaka till staden och kunna träffa dem varje dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och lyckat roleplay. Jag gör mitt bästa för att ha det roligt men samtidigt följa reglerna. Jag har erfarenhet inom roleplay så jag är rätt rutinerad inom det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att göra ett scenario roligt för båda parterna. Det är lixom inte kul om man rånar en butik och man har en bil som går i 400 medans polisens går i 200 typ.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan varenda regel och kan absolut ge några exempel : Copbait= du försöker få polisens uppmärksamhet genom att sladda eller köra på rött. Metagaming= du sitter i discord samtidigt som du har på voice chatt eller om du blir stannad av en polis får du inte säga det till din kompis genom discord

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ag har rpat på unive till och från i snart 2-3 år så ja jag skulle säga att jag har erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är soicial och har bra rp, jag kan skapa scenarion som både är roliga och bra för att utvecklas ännu mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka