Accepterad Makke08 | Medlem ansökning [Pontuz08] [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makke08

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? makke#6964

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohamsa Abdullahi han växte upp i rinkeby med hans mamma 4 brödrar o 2 systrar hans pappa lämnade när han var 2 år gammal och hans mamma jobbar på samhall vilket innebär att det inte är tillräckligt med pengar för hur stor familj dom hade. Han blev alltid mobbad i skolan pga hans kläder vilket tände en illska i han så han ville ha 2 grejer #1 revanch på mobbarna som senare blir hans fiender som han startar gäng krig med #2 pengar för att försörja familjen. när han var 13 år kom någon gäng medlem fram och frågade om han ville tjäna lite pengar vilket han sa JA till såklart men detta skulle han inte ha gjort för när han väl började sälja åt gänget så hamnade han bara djupare och djupare i det kriminella livet när han var 16 så var han ute med sin hund när en Gilera 180cc kommer fram och skjuter 7 skott mot han, han blir träffad 1 gång i axeln och 2 gånger i magen men efter att han låg på skjuthuset i 2 veckor så kom han äntligen hem och han gjorde allt för att veta vilka som skjöt efter 2 månader får han reda på det och det va ett gängs sicarios och nu är det gänget han och hans gäng deras största FIENDE när han var 20 så fick han sin första kropp vilket va en av hans tidigare mobbare som oxå va me i gänget dom krigade mot han skjöt han 4 gånger i huvet o 13 gånger i magen då han hade en SJUK illska pga av det dom gjorde... vilket blir slutet av mina lilla berättlse om hans uppväxt etc!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket bra RP många bra scenarion som alla deltagande kommer att gilla och kanske även göra liknande scenarion efter mitt jag kan även bidra med mycke spel tid med många roliga scenarion som jag sa innan. om jag blir medlem ska jag försöka kötta på me scenarion flera timmar per dag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela i motpartens vinst innebär att man ska göra ett scenario som ynnar båda vilket betyder att båda parterna kan "vinna" i scenariot.

Hur hittade du Unive? YouTube, Folk som pratar om Unive och skrollande inne på FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka