Accepterad makkan6 | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spelare75

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Ditt discord namn: spelare75

Ditt Hex-ID: steam:11000015781c576

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen springstil till peden (Peden finns)

Vem/vilka tog beslutet? Carlosi

Varför tror du själv att beslutet togs?
Beslutet togs på grund av fearRP, men när man kollar på klippet så ser man att jag redan hade gått ut ur bilen innan jag började skjuta. Det känns som att den delen inte riktigt har tagits med i bedömningen.

Jag vill också säga att situationen var väldigt stressig och ganska läskig. Allt hände snabbt och det var svårt att tänka helt klart i stunden. Jag reagerade mer på instinkt än att jag hann tänka igenom allt ordentligt, vilket jag tycker är ganska förståeligt i en sån situation.

Med tanke på det här så tycker jag att beslutet kanske inte är helt rättvist. Det finns saker som talar för att det inte riktigt var så som det först uppfattades. Därför tycker jag att det borde kollas på igen.

Jag hade verkligen uppskattat om ni kunde ta en ny titt på ärendet och överväga att ta bort eller ändra bestraffningen.

Hur är beslutet felaktigt?
Tycker det var lite onödigt att ta bort en ped som någon ändå har lagt tid på att jobba fram, och jag hoppas att det går att få tillbaka den.

Jag vill också säga att jag var ute ur bilen före de andra, vilket jag tycker är en viktig del av situationen som kanske inte riktigt har tagits med i bedömningen.

Dessutom är det ju ett nytt system på Unive nu, så som jag förstår det borde jag egentligen inte ens ha fått min gorilla indragen i nuläget. Det känns lite konstigt, speciellt eftersom jag fortfarande har själva peden kvar men inte springstilen.

Jag tog dessutom en paus från Unive och har precis kommit tillbaka, så jag hoppas att vi kan lösa det här på ett bra och trevligt sätt. Jag tycker att det borde gå att reda ut.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan inte lägga in dom skickar dom nedan.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Kan ej lägga upp videon, skickar i PM till dem som tar ärendet då killen som tog ärendet intrr staff längre. Skriv bara till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka