Accepterad makkan.09 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spelare75

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199876163596/

Ditt Hex-ID: steam:11000017232480c

Vad är din discord tagg? makkan6

Vem var det som bannade dig? @3lvis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen bannade mig för att jag ej visste att jag va inne på en annan licens fast jag ej hade någon aning om det jag gicvk in efter en 4 månader utan unive och skulle kolla om det hade varit nån ban wipe eller något visste ingenting sen gick de plötsligt att komma in och hade inga karaktärer kvar så tänkte att nån hade unbannad mig från ledningen men som straff tagit bort alla mina karaktärer. Så jag gick och annsökte om medlem samt köpte krim och började rpa på som vanligt med en ny karaktär jag lyckades köpa en saab och träffade på en vän vid namn ivan och vi gjorde en union rån tillsammans. Jag var bannad tidigare för att ha använt 2 discord kontot tidigare men felet jag gjorde nu va att inte kolla upp med staffs efter min ban försvan. Jag hade det jättetrevligt på unive jag började rpa som vanlig medlem sedan köpte krim detta var en väldigt tråkig insident som skett för mig hoppas verkligen att jag får en till chans skulle verkligen uppskattats. Kan förklara lite om min helhets historia när det hjäller gammla bannen - Jag spelade på unive hade hållt på sedan 2023 ett helt år utan en ända permanent avstägning har jag för mig lite svårt och komma ihåg allt då det var ett tag sen. Jag spelade hade startart upp ett gäng med min stora kusin och allt fortsatte bra framåt tillslut kom det ett läge där det skädde en insident att jag blev av med min krim och då började jag fortsätta spela kriminellt fast från min andra discord jag delar med min kusin och det resulterade till att jag blev bannad för spoofing. Jag hoppade support och blev bannad för spoofing permanent jag slutade spela och ville lära mig grovt av mitt misstag om som straff öppnade jag inte datan på 4 månader - sedan efter 4 månader öppnade jag datan och gick in i unive de stog att jag var unbannad och som jag förklarade mig i början av texten så trodde jag ledningen hade unbannad men misstaget jag gjort var att jag inte kollade upp det innan jag började rpa (Rollspela) och köpa krim osv.

( Så är helt medveten om varför de bannade mig och ber så hemskt muycket om ursäkt. )

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Jag hoppade support efter en insident som hände under ett rån med polisen och sen vi skulle prata ut det men sedan så sa staffen du har spoofat han inte förklara mig och hade ingen aning om vad som hänt så blev jag skickad ur supporten nu gör jag denna ban överklagan för att jag blivit bannad igen men eftersom att jag inte spelat på 4 månader är min historik grön vilket är något lite bättre vad jag har för mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Så sammanfattat så började jag spela hade spelat i ungefär 2 dagar sedan så kom jag till ett tillfälle i rollspelandet där jag och en annan gängmedlem skulle utföra ett välplanerat rån som slutade med att polisen stormade och jag fick nån adrenalin kick och började skjuta när de storma skott flög helvilt sedan så resulterade det i support och jag blev skicakd eftersom historiken tydligen sa att jag fortfarande skulle vara bannad vilket jag inte visste om men hoppas dett går och lösa på bästa sätt och hoppas på en ny chans då de nu är jul vintertid och väldigt roligt att rpa med alla under julen när det är snö osv. Ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att säga att jag, så långt jag vet och med det jag har hört, fattar varför ni i staffen gjorde som ni gjorde. Jag vet att ni måste ta snabba beslut ibland och att ni bara försöker göra det som känns rätt i stunden. Jag vill också vara helt ärlig och säga att jag inte har koll på allt som hände eller exakt vad som gjorde att jag blev bannad. Jag vet inte hela historien eller allt ni såg, så jag kan inte säga exakt hur allt gick till eller vad ni tänkte när ni tog beslutet. Det jag däremot kan säga är att det jag har förstått i efterhand är att ni nog bara följde reglerna och det ni ska göra som staff. Jag fattar att ni har ansvar för att hålla servern trygg och att alla ska ha det bra när de spelar. Jag vet också att ni måste agera snabbt när ni märker att något kanske inte är rätt, och jag respekterar verkligen att ni gör ert bästa även om det ibland blir missförstånd. Jag förstår också att ni ibland måste ta beslut fast ni kanske inte har all info, och att ni försöker göra det som är bäst för servern men med det sagt vill jag ändå skicka in min överklagan. Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde kolla på mitt fall en gång till, för jag vill gärna förklara min sida och försöka reda ut om något blev fel eller missförstått. Jag vill verkligen inte bryta några regler eller förstöra för andra spelare, och om jag har gjort något som såg fel ut så är jag redo att ta ansvar och försöka göra bättre i framtiden. Jag vill bara visa att jag kan sköta mig och följa reglerna om jag får en chans till jaag vill också säga att jag verkligen uppskattar allt ni gör som staff. Jag fattar att det inte är lätt, att ni måste ta emot massa rapporter och hantera bråk och sånt, och det är säkert jobbigt ibland. Servern hade inte funkat utan er, och jag menar verkligen det. Därför hoppas jag att ni kan ta er tid att läsa min överklagan och kanske låta mig komma tillbaka så jag kan visa att jag kan vara en bättre spelare och följa allt som gäller. Hoppas jag får ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, mest när jag var helt ny på servern och inte riktigt fattade alla reglerna eller hur allt funkade. Jag gjorde lite misstag då och det vet jag, men det var aldrig meningen att göra något fel. Sen har det hänt nån gång senare också, men allt det där finns ju redan i staffens historik så ni vet exakt vad som hänt och när. Jag försöker inte dölja något eller säga emot det, för jag vet att ni har koll på allt och kan se tillbaka på detjag vill bara förklara att jag verkligen har försökt bli bättre och typ lärt mig av de tidigare misstagen. Jag är inte perfekt och ibland gör jag saker utan att tänka tillräckligt mycket, men jag försöker ändå. Och fast jag blivit bannad innan så betyder det inte att jag vill förstöra för någon, det bara blev så ibland för jag var lite ny och kanske inte riktigt fattade hur allvarligt vissa saker var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt men kanske kolla med nån i ledningen / Mod innan jag börjar spela och köpa krim osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kolla med Staffs innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Ha en fin dag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka