Nekad MAke | Medlem ansökning[RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MAke

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161386102/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Karlsson

Vad är ditt discord namn? Tozks#7876

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Din karaktärs historia/bakgrund: Min karaktär heter Lars Andersson och är född 2000 10 22 i en stad som heter Jonstorp utanför Infinity när Tedde var 5 år gammal var hans pappa polis och Tedde tyckte det var spännande och sitta med runt matbordet på kvällarna när han pappa Patrik kom hem och berättade vad som hade hade hänt idag på jobbet och Lars satt tyst bredvid och lyssnade noga och det gick några år till och med tills Lars var 14 och skulle skaffa sommarjobb på kommunen han jobbade där hela sommaren och trivdes men en dag vaknade Lars som i en helt vanlig dag och han gick ner åt sin frukost och sen cyklade till jobbet han skulle rensa ogräs på en kyrkogård han jobbade från 09-12 sen skulle han ta rast han åt stuvade makaroner eftersom det var hans favoritmat efter han hade ätit började han arbeta igen och klockan var 18 när han skulle sluta det började skymma eftersom det var sensommar och solen inte var uppe lika länge kan skulle gå till sin cykel och låsa upp den men då såg han att kedjan hade lossnat och han gick ner på huk och skulle fixa den men plötsligt då fick han höra ett prasslande ljud i busken bredvid han trodde att det var ett djur och brydde sig inte mer om den saken han hoppade på sin cykel och började cykla men då dyker det upp 3 gärningsmän genom häcken och börjar hota Lars och han blir såklart rädd och fråga vad han gjort men dom bara säga ‘’lägg dig ner och var tyst’’ han gör som dom säger och dom tar han mobil och kontanter som han har på sig sen sticker dom utan och säga ett ord han ligger kvar på marken en stund eftersom han är i tjock han ringer sin pappa och hans pappa kommer med sina kolleger direkt och Tedde får åka in till polishuset och förklara vad som hänt men polisen gjorde ingenting även om hans pappa var gruppchef och beordrade dem att göra det men inget hände..... sen den dagen har Lars velat jobba som polis och bekämpa brottsligheten så ingen behöver råka ut för samma sak som han och Linus favoritfärg är såklart blå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har sett att min idol spelar på denna server därför vill jag testa denna server och för att det är den största servern i hela sverige som jag har set än

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den e den bästa servern i sverige tycker jag

Hur hittade du Unive? har tittat på mycket streamers när dom spelar och har fått tips om denna server av vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som mål med mitt rollspelande har jag att jag ska kunna få jobb på de jobb som man gör lite mer på som t.ex falck, vianor och mekonomen eller hos någon bil affär. När jag fått de jobbet som jag känner är bäst för mig kommer jag jobba och försöka att lära mig så mycket som möjligt för att kunna ta med till andra yrken i framtiden. men utanför jobbet så ska jag försöka unna mig saker jag drömt om att ha i livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som mål på unive har jag att jag vill kunna jobba på de jobben som man har hyfsat bra lön eftersom man måste kunna försörja sig om man har en dyr villa eller annat. Vill också vara igenkänd när jag är inne på servern alltså få många kontakter och nya vänner på servern och även i discord

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! för alla andra servrar suger apa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka