Nekad MAke | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MAke

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? jag känner att jag vill bidra så mycket till servern som går iumed att denna servern tycker jag att den har seriös och bred RP utöving. jag vill även bidra med att kunna förbättra servern genom att hjälpa andra att få mer spelupplevelse inom RP alltså att min RP kommer jag att försöka att ligga på den högsta nivån som går så att andra känner att denna server är kul att utöva RP på och så att folk känner att de kan känna att denna server är någoting kul de kan spela på. men jag vill även bli medlem pågrund av att jag vill kunna utöva RP på en bredare nivå alltså att jag kan få tillexempel få bli kriminell eller andra liknadne medlemskaps aktiviteter.

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Tozks#7876

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Lennart Larsson är 21 år gammal. Hon är uppväxt i Göteborg där bodde hon med sin mamma och pappa tills hons far bestämde sig för att flytta till Norge när Lennart var 10 år gammal, sen dess har hon inte haft sån super bra kontakt med han. Hon fick sitt första jobb som var ett sommarjobb på en byggfirma när hon var 16, där fick hon lära sig att hantera verktyg & fick erfarenhet inom just byggbranschen som hon antagligen inte skulle fått om hon inte sommarjobbade där. Hennes mamma hade det tufft med pengar så hon bidrog med så mycket hon kunde för att hon inte skulle ha det så tufft. Därifrån har hon lärt sig att man inte ska tänka så mycket på hur stor summa pengar man har utom att det spelar mest roll att man överlever månaden 45000:- i månads lön eller 25000:- du klarar dig och det är det viktiga. Under hennes skoltid så vart han rätt så mobbad på grund av att hon inte hade dom nyaste kläderna eller dom nyaste skorna.
Hon lärde sig snabbt att inte bry sig om vad andra tycker om hon för det enda som spelar roll är ens egna tankar. Hon är även en social, trevlig och bjudande person som har ett stort intresse för bilar. Alexandra har lagt ner sitt liv i sitt förra jobb som bilmekaniker eller bilstylist kanske låter bättre. Hennes planer är väl att försöka skaffa något liknande i staden alltså att försöka få en plats hos Bennys men om det inte skulle funka så kan hon tänka sig jobba på mekonomen eller något annat liknande.
Där kommer hon visa sin sociala & trevliga sida som förhoppningsvis hjälper henne lära känna nytt folk och få nya vänner. Hon är rätt tålig men om nån står och håller på att jävlas med hon ett bra tag så kan det bli så att hon ryter tillbaka. Hon har inte så många fobier men en utav dom är att hon är extremt rädd för höga höjder samt att hon inte gillar små och trånga utrymmen. Hon värdesätter vänner högre än pengar, visst hon vill ha så att man klarar sig för den kommande månaden men det är inget hon sitter å stressar över.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är väldigt kul att köra på just Unive för att de är en av de ända servarna i Sverige som är seriösa så att det blir bra, men även roliga. Jag tyckte väldigt mycket om att vara whitelistad förr eftersom jobbmöjligheterna ökar grovt, vilket oftast leder till ett mer roligt och verklighetstroget RP. Jag vill även ha tillgång till mer saker som twitter och blocket, och som sagt roliga jobb som polis som jag är väldigt intresserad av.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den e den bästa servern i sverige tycker jag

Hur hittade du Unive? Yt och tik tok även twitch jag följer allt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspel är att kunna lära känna nytt folk och för att det är kul att spela med mycket folk där personerna gör olika saker hela tiden. Det är det primära målet jag har. Jag vill också hjälpa till med att göra servern bättre. Jag vill också kunna delta i olika scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att ha kul som jag skrev innan och kunna lära mig att prata med folk och rollspela bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! för alla andra servrar suger apa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka