Accepterad Makavelli | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makavelli

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Makavelli

Ditt discordnamn: Makavelli2639

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2002

Varför ska just du bli staff? Jag som person är en väldigt rättvis individ vilket gör att besluten som sker bland staffs och spelare blir rättfärdiga.
Jag är aktiv och trevlig. Jag kan alla regler så jag vet vad som är rätt och vad som är fel. Har varit staff på en annan server och gjorde mitt jobb perfekt tills jag valde att avgå min position. Jag låter inte spelare få övertag i ärenden när de gjort fel och låter inte dem få bestämma sina straff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu fungerar servern jätte bra men det som är mest problematiskt är Fear Rpn samt PWG.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara rättvis samt stenhård att se till att dessa 2 regler ska skötas och allmänt fungera mycket bättre på servern.
Om det är ett gäng t.ex. som gör sånt ofta kommer jag informera det till andra staffs så de vet vilka de kan hålla ett litet extra öga på så vi blir av me det på servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska prata tydligt, lyssna på både parterna och ha en god ton i rösten när man pratar. Man ska även kunna ta emot kritik och inte börja hetsa me dem som ger dig kritiken.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jobbar 10-18 varje dag men kör så mycket som det går efter 18 till 01 ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 3 till 4 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes det har jag och var under en längre period.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Har inte haft servervakt och jobb som ansvarig derför har jag inte mycker erfarenhet av dessa 2!

++Rep riktig aktiv kille med bra erfarenheter inom detta och en väldigt snabb lärd individ, jag tycker han förtjänar denna chansen till att få bli staff : )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka