Accepterad Makaveli | Ban Överklagan[W1DDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Makaveli

Icke Medlem
Meddelanden
892
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378226571/

Ditt Hex-ID: 110000118e9938b

Vad är din discord tagg? Makaveli#3927

Vem var det som bannade dig? Vovis_

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[2].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde att banna mig för han tog åt sig av de jag sa till min vän vilket ja förstår, men ja menade ingt alla, vie som alla andra vänner som brukar lalla me varandra, har hört många säga svartskalle men ingen verkar få skit för de, ba ja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va jag och min vän som lallade me varandra, sen så kallade jag han för svartskalle, jag tycker inte att de så grovt ord, den används ju mke irl så ja fattar inte varför de ska va så strypt. vi brukar ju kalla varandra saker men vi menar inte de, de ba skojs skull

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban, jag förstår hans situation, han tolka de på ett annat sätt än på de sättet som jag och min vän tolka, jag menade ingt illa t min vän, vie ftf vänner och snackar ftf me varandra, det va fel sagt från mig och jag kan lova att det inte kommer upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har runt 14, 50% av de har varit felakltiga bans och har blivit unbannad för de ja gjorde, ja minns inte vrf ja har blivit bannad tidigare, de va längesen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade gjort annorlunda om jag inte sa ordet och istället skitit i

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte använda mig av rasistiska ord, har gått snart en vecka, har lärt mig och det kmr int upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka