Nekad Makaveli | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makaveli

Icke Medlem
Meddelanden
892
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378226571/

Ditt Hex-ID: 110000118e9938b

Vad är din discord tagg? Makaveli#3927

Vem var det som bannade dig? saman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? saman tyckte att jag lallade i en av cosmos video

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag visste inte varför jag blev det men efter jag skrev till saman på pm så säger han att jag blev bannad för att jag tydligen lallade i cosmos video, jag fattar inte exakt vart jag lallade, fick aldrig en bra förklaring av saman kring lallandet utan det enda han sa var lall. vi försökte kidnappa cosmo, han försökte rymma och lyssnade inte på när vi bad han att han stanna så jag slog han för att han skulle stanna, fattar inte var de "lalliga" är. jag gjorde inget lalligt utan det var den andra killen som gjorde. vi var i rondellen, killen som egentligen lalla höll på att slå alla, inklusive mig, sa åt han att sluta slå men han fortsatte så jag tröttnade på han och slog ner han en gång me basebollträt för att han ska lyssna, allt finns på cosmos video,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om saman tycker att jag lallade så är det väl inte felaktig, jag skulle uppskata om saman kom till mig och snacka innan han banna mig så jag kan berätta vad jag har att säga för det kan va att han missupfatta något. jag personligen så tycker jag att jag inte lallade utan det var den andra killen som lallade, jag använde våld för att cosmo vägrade att stanna och det ska man göra för att stoppa någon annars kan han ha dragit till polisstationen, jag ville göra scenariot längre men cosmo förstörde och det ledde till att jag behövde knocka och sen så c loggade han o så förstörde scenariot, fattar inte varför du saman ska kolla på små detaljer i ett scenario, ibland går det inte alltid som man vill och saker kan gå snett ibland. jag kan erkänna att jag gjorde lite fel och det var att jag ställde mig upp efter att han hade slagit mig många gånger, jag kan erkäna att det där var det enda som var dåligt av mig och kommer inte upprepas igen och om jag skulle bli bannad så ska de va 2 dagar och inte permanent. när vi var i rondellen så höll han som lallade egentligen på att slå alla så jag behövde slå han me basebollträ för att han skulle sluta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har runt 20 bans, komer inte ihåg exakt varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte lalla antar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? att om folk lalla så ska man inte lalla tillbaks och sjunka ner till deras nivå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka