Vad är ditt namn i verkligheten? Milad
Ditt discordnamn: Makaveli#0021
Ange ditt födelsedatum 15 April 2005
Varför ska just du bli staff? Det som fick mig att ansöka till Staff är ju för att jag brinner för att hjälpa alla, jag vill vara en bra förebild till alla. jag vill vara en del av de staffsen som utvecklar servern och vill det bästa för servern. Jag är jätte aktiv överallt och speciellt på forumet, Att jag är så aktiv kan vara en fördel för alla spelare. på senaste har jag hört att det klagas angående helps/support, folk söker hjälp och har det svårt att få tag i en staff, det jag kommer ändra på är att de kommer få hjälp för man ska inte behöva vänta länge för att få hjälp. Jag är en person som kan ta initiativ och kan ta svåra beslut. Jag är en lättlärd person och kan lära andra det jag kan, det brukar komma in nya staffs och det kan vara så att dom behöver hjälp med commands eller discorden, då kan jag hjälpa till och vägleda dom så att dom vet hur allt går till.
Jag gillar att ta svåra beslut när det gäller, har insett att det inte så många staff som brukar göra det. Jag har varit helper innan, tyckte att det var kul. Senast jag var staff så gjorde jag ett bra jobb ifrån mig för mig och andra. Jag blev blackad medans jag var staff, saker brukar inte alltid gå som man vill, jag fick inte visa vad jag går för och därför är jag här nu för att ansöka om en ny chans där jag även visar att jag är trogen och satsa för att komma högre den här gången.
jag vill utveckla och få liv på de områden som är mest inaktiva också
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar brukar jag vara aktiv från 14 - 24, lov brukar jag vara aktiv från 12 - 04, men även om jag inte kan vara aktiv och specca ig så kommer jag alltid att vara aktiv på forumet och discord, så folk kan nå mig vart som om de skulle behöva ha hjälp med något.
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sen mars 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff innan så jag har erfarenheter med mig, var support ansvarig på rp ansvarig första gången, den här gången ska jag ge allt och satsa för att komma långt om jag skulle få chansen
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej