Accepterad Makaveli | Ansökan till Servervakt (Junioren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makaveli

Icke Medlem
Meddelanden
892
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Säger privat

Vad heter du på discord? Makaveli#3927

Ange ditt födelsedatum 15 April 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar va inne runt 16-00 på vardagar, 12-04 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i 9 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har runt 15 bans, 40% har varit felaktiga och har blivit unbannat för

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att ta hand om servern medans man rpar, en servervarkt är som en mini staff, att man bara kan kicka, banna i 1h, dva bilar och reviva. Skillnaden mellan en staff och servervakt utöver kommandos är att som en servervakt så ska man inte leta efter problem utan problemen ska komma till den. En servevakt är som det låter, en vakt som vaktar över en server medans man rpar, alltså om någon gör nån regelbrott så ska man banna personen och sedan skicka till banförlägningar så att staffs kan kolla och bestämma om de blir en förlängning på bannet eller inte. En servervakt ska även inte vara korrupt och istället vara som en förebild för andra spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara servervakt på servern för att göra de lilla jobbet åt staffs, alltså att staffs ska sköta de stora problemen medans vi servervakter sköter de små, jag vill bli servervakt för att underlätta för staffs. Under mitt rollspelande så brukar jag stötta på problem spelare på servern och sedan inte kunna göra något åt för att jag inte är servervakt,

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder perms till sig sj, några exempel på korruption kan vara att man revivar sig själv om man är hungrig och inte orkar köpa mat, eller att man revivar sig själv elle kompis istället för att åka till sjukan. även när man har id på scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka