Nekad Makaron05 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Makaron05

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198797548242/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marlon

Vad är ditt discord namn? Malle#8285

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär Emanuel Nästander är 31 år gammal men lever som att han är 10 år yngre han är alltid ute och har det kul och skiter i sin egna hälsa. Han röker och dricker ofta men som tur är så har han sina vänner som tar hand om honom. Emanuel och hans vänner är ofta ute och träffas ofta på bilträffar eller så åker dem bara runt och chillar i en av deras bilar. anledningen varför han inte tar hand om sig själv är för att han har mycket ångest från när han var liten och blev slagen av sina föräldrar. han kunde inte vara hemma för att hans föräldrar alltid drack och slog honom, så han var ute och drack och rökte för att dämpa sin ångest redan i 13 års ålder. när han är med folk så är han glad på utsidan men är egentligen alltid ganska nere och ledsen. Det blir dock bättre för varje dag som går och Emanuel kommer snart att vara i psykiskt toppskick.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? eftersom att jag kommer att alltid bidra med bra rollspel och jag kommer också att hjälpa andra på servern. Jag kommer alltid följa reglerna och kommer att rapportera om jag ser att någon bryter mot dem. jag tycker också att detta är den roligaste servern jag spelat på eftersom att det är så många inne hela tiden och för att den har bra regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört mycket bra om servern av mina vänner. dem säger att det är en bra server med bra rp. dem timmar som jag har spelat har jag också tyckt att det varit väldigt kul och märkt att det är en av dem roligare servrar jag spelat på.

Hur hittade du Unive? mina kompisar började köra fivem och först så tänkte jag att det skulle vara tråkigt så jag körde inte men efter ett tag så installerade jag det och körde på några servar sedan så tipsade en kompis om unive och sa att det var en bra och rolig server så då började jag spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill rollspela så verkligt och seriöst som möjligt och göra servern rolig att spela på för både mig och andra. jag kommer alltid att försöka förbättra mitt rollspel under tiden som jag spelar på servern. Det kommer alltid vara kul att utveckla och förbättra sitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli bättre och bättre på att rp:a och därmed kunna få bättre jobb och kunna göra mer saker som är roligt och saker som jag kan få mer pengar av. jag vill nå högre rp nivåer. jag vill hitta det som jag tycker är roligast att göra på servern genom att testa olika yrken och rollspela på olika sätt men ända hålla mig till karaktären, reglerna och inte häller på ett overkligt sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte men har dock spelat lite på andra servrar. tyckte dock att unive var roligast så det är därför jag vill bli medlem.

Tillbaka