Nekad makanshe | Beslut Överklagan [Momo & borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makanshe

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Ditt discord namn: Firro5699

Ditt Hex-ID: steam:1100001565b8eb2

Vad för typ av beslut gäller det? Permanent ban/indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Momo/borzy

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag kallade en staff för valp och idiot vilket man inte får, åtgärder har tagit av flera mest sannolikt för reglerna på servern, förolämpande ord vilket detta bryter mot reglerna jag vet detta var fel och jag ber verkligen om ursäkt, jag tar fullt ansvar för det jag sa till staffen det jag skrev var respektlöst och onödigt oavsett om jag var frustrerad var detta helt meningslöst och det är min förlust Jag förstår att mitt beteende bröt mot reglerna och jag skyller inte på någon annan än mig själv jag uppskattar verkligen om ni ger mig en chans att fixa detta jag ångrar mig helt och hållet hur jag uttryckte mig och inser att det inte är så man beter sig i en community om ni är villiga att ge mig en ny chans lovar jag att visa mer respekt framöver och följa reglerna utan undantag jag vill tillägga att jag har lite grova problem jag har ADHD och när någon ibland tjafsar emot mig så kan jag kasta ut ord från munen utan att tänka men direkt efteråt ångrar jag mig de jag gjort och så blev det i detta fallet jag ber verkligen om ursäkt för detta

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet var inte felaktig men en permanent ban är en oproportionerligt hård åtgärd i förhållande till överträdelse jag har inte haft avsikt att skapa en otrygg miljö eller bryta mot serverns regler och jag vill verkligen rätta till detta jag uppskattar ifall ni kan ompröva och ändra beslutet

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ‏som vad?

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Ditt beslut om indragna roller kommer kvarstå, det du kan överklaga är din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka