Nekad Makanshe | Ban Överklagan [borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

makanshe

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409106610/

Ditt Hex-ID: steam:1100001565b8eb2

Vad är din discord tagg? firro5699

Vem var det som bannade dig? borzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-16 030123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för staff disrespekt jag kallade staffen för valp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad först och främst för mild sunt förnuft och för jag utför kriminella handlingar utan att vara diskret till 12 dagar, när jag frågade staffen ifall jag gör ban överklagan kommer den accepteras så sa han lägger du mer tid för en bra överklagan som har du större chans att bli accepterad men jag uppfatta det som att han kommer göra det, så jag gjorde en bra överklagan har aldrig lagt tid på en överklagan lika mycket som den jag gjorde men ändå valde han att neka den så jag frågade honom varför han sa kommer acceptera om han nekade den då börja han nämna mina tidigare bans osv och jag frågade honom kommer du neka mina framtida överklagningar så sa han kanske då tog jag det som att han provocerade mig men ändå så valde jag säga komigen o va respektfull men han fortsatte med ordet tyvärr och att han tycker 11 dagar är absolut rimligt så jag frågade honom varför så envis då sa han för han är det så jag tog det helt och hållet att han provocerar mig då sa jag till honom pissar på din ban och kallade honom för valp jag vet det var fel man ska aldrig säga så men jag har lite problem kan kasta ut ord från munnen som jag inte menade sen efteråt ångrar jag det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban det var en riktig ban eftersom jag kallade honom för valp vilket är helt oacceptabelt och jag ångrade detta först efter jag skickade det, jag sa det till honom efter att de va inte menat och bad om ursäkt osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för lite olika grejer senaste va powergaming och för jag inte är diskret vid kriminella handlingar jag har lärt mig nu och förstått reglerna jag har nu läst reglerna ett par gånger och fått in dem noggrant i huvudet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra det annorlunda och vara mycket mer respektfull och tänka på vad jag säger och inte nämna någon för såna saker som inte är acceptabla

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag skriver för att jag tar fullt ansvar för det jag sa till staffen det jag skrev var respektlöst och onödigt oavsett om jag var frustrerad var detta helt meningslöst och det är min förlust Jag förstår att mitt beteende bröt mot reglerna och jag skyller inte på någon annan än mig själv jag uppskattar verkligen om ni ger mig en chans att fixa detta jag ångrar mig helt och hållet hur jag uttryckte mig och inser att det inte är så man beter sig i en community om ni är villiga att ge mig en ny chans lovar jag att visa mer respekt framöver och följa reglerna utan undantag jag vill tillägga att jag har lite grova problem jag har ADHD och när någon ibland tjafsar emot mig så kan jag kasta ut ord från munen utan att tänka men direkt efteråt ångrar jag mig de jag gjort och så blev det i detta fallet jag ber verkligen om ursäkt för detta uppskattar verkligen en chans av er detta kommer aldrig ske igen lovar er🙏🙏🙏

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka